UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Szanowny Użytkowniku, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. chcielibyśmy poinformować Cię o sposobach oraz zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych na stronach naszego serwisu. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Telefon +48 22 827 99 30                Email hanza@hanzabrokers.pl

Telefon +48 22 827 99 30
Email hanza@hanzabrokers.pl

Telefon
+48 22 827 99 30

Email
hanza@hanzabrokers.pl

W momencie udzielenia ochrony ubezpieczeniowej zakład ubezpieczeń przekazuje ubezpieczonemu imienną kartę identyfikacyjną opatrzoną indywidualnym numerem oraz zawierającą telefon infolinii medycznej. Aby skorzystać z usług medycznych wystarczy skontaktować się z infolinią medyczną, podać swoje imię i nazwisko oraz numer karty. Konsultanci infolinii umówią termin wizyty lekarskiej w najbliższej, od miejsca Państwa pobytu, przychodni w kraju. Na wizytę lekarską należy zabrać dowód tożsamości i kartę identyfikacyjną, która zostanie sprawdzona przez personel rejestracji. Koszty wszystkich usług świadczonych zgodnie z wykupionym wariantem ubezpieczenia pokrywa zakład ubezpieczeń. Pozostałe usługi medyczne wykraczające poza katalog świadczeń medycznych określonych w polisie są pokrywane ze środków własnych ubezpieczonego.